Bende kaset testlerden kullanıyorum sat 25 eylül 3 gündür aynı sizin ki gibi pozitif yumurtlama görüyorum hala çatlamadı bugün de yapacağım işteyim eve gidince yapıp yazayım unutmazsam yine aynı mi silikleşme var mı sabahtır böyle bi post arıyordum iyi denk geldik :) bende 3 ay önce kürtaj oldum korunmayı bıraktık bu ay