DiplomaliEvHanimi Busraveminisi1 zamani geldiginde ogrencez yani kusura bakma ama çiş geldide yapamiyomussun damarlarin sizliomus gibi mi kasilma
Busraveminisi1 DiplomaliEvHanimi kasılma daha çok alt karın kısmında toplanıp gevşeme şeklinde oluyor
DiplomaliEvHanimi Busraveminisi1 inslaah anlayabilirim allah onunda kuvvetini verir ben sancimi evimde cekip oyle gitmek istiyom cnki
deniiizz aezgi bende bulantı yok ama az miktarda bile yesem hemen şişiyorum çok rahatsız oluyorum birde çok sık idrara çıkıyorum böyle olan var mı ya ?
Busraveminisi1 DiplomaliEvHanimi amin canım benim anlarsın annelik iç güdüsü farklı bir eşy olduğunda bende evde sıklaşmayı bekleyip gidicem malum corona fazla hastanede durmaya gerek yok