Hilokee rica ederim canım o sekilde yarım saat bir saat en fazla yatarsan ilac geride gelmeyecektir hem o şekilde yatmak bebek içinde sağlıklı yatmadan önce atıpta gidip ölü gibi uzanip uyursan ilacın hiç bir faydası olmaz çünkü hepsini dışari verecektir içine akamadığı için.Kolay gelsin sana❤