aaderya bebek yağı, palmer’s in çatlak için vücut losyonunu ve iki gündür de hindistan cevizi yağı kullanmaya başladım göbek bölgemde kaşıntı olduğu için. Bayağı yumuşattı ama kaşıntı gene var görünürde hiç çatlak yok ama doğumdan sonra bir sürü çatlak oluştuğunu görecek mişim gibi hissediyorum 😬