Bebislerimiz Enucuzbebekmarket bu siteden alisveris yapip memnun kalan var mi ürenler cok tatlis kaliplari nasil geliyor
Burcuu3761 Bebislerimiz 16 aylık kızım var hep ordan alışveriş yapıyorum doğduğundan beri hem uygunlar hem kaliteli bi kaç güne de kışlık alışveriş yapacağım inşallah
Bebislerimiz ikizminikler bende begendigim bi kac model var bilindik sitelerde yok ama kaliplarindan emin olamıyorum
Burcuu3761 Bebislerimiz tam canım ben ordan yeni doğan az almıştım çoğunlukla 0-3 ay aldım mesela ilk başlarda nerdeyse onları 5 ay giydirdim çekme vs falan da yapmıyor makinaya atınca gecelikleri falan pamuk gibi
atescan27 Bebislerimiz annem bı kaç parça bişey aldm çokta kaliteli değil cnm sadece 5 li hastane çıkışı ve taçlı tulum dışında diğerleri basit duruyor
Serifeisitmir Bebislerimiz canım ben peluş mont ve alt açma aldım pek kaliteli değil gibi mo tun vermişti zor açılıp kapanıyor alt açma pamuklu yazıyor ama sert biraz
Cemrenur Bebislerimiz ben yaptım çok memnun kaldım yıkadım utuledim küçülme falan olmadı çok kaliteli ve uygunlar🌸
lisansli_Mom49 Bebislerimiz ben sadece havlu ile birkaç badana aldım şimli olanın tokanon rengi gitti diğerleri iyi yanı zaten uygundu diye almıştım hepsi 55 tl tutmuştu havlusu güzel