Bende yaptırdım canım, şeker sıkıntı olabiliyo ilk 50 yapıldı yüksek olunca 100 lük yaptılar bi dahaki hafta, bi sıkıntı yaratıp yaratmıcağını sordum hangisine denk geldiysem hepside aynı şeyi söyledi yaptırmamamın daha kötü sonuçlar yaratacağını, bizim sağlığımız için olduğunı ve normal yediğim tatlıda kat kat daha fazlasını vücudumuza aldığımızı. Erken tanı tedavisi için gerekli dediler ve bi zararı yokmuş, oma göre yönlendiriyolar diyabete falan kontrol altına alıyolar doğuma kadar