Kbraisik1 Zeynep kamil devlet hastanesinde yaptırdım daha önceden umraniye devlet hastanesi kadin dogum bolumune randevu aldm yakin oldugu icin. Sistemden perinatoloji bölümünü açılıyorlar siz randevu aliyosunuz. Zaten gittiginizdede ikili test icin geldim diyosunuz yapiyolar ben 13+3 de yaptırdım.