kadriyEbe Kızlarr nasip olursa yarın minik kızıma kavuşacağız, sezaryen olacak inşallah, çok heyecanlıyım sizinle de paylaşmak istedim 🙊🥰
Didem9520 kadriyEbe inşallah saglıkla kucağınıza alırsınız bende yarın sabah sezeryan olacağım bende de hem korku hem heyecan var
Aydeniz09 Nur2016 yok gazını çıkarman için. Bağırsaklarını güzelce çalıstırsın diye. Bazı hastaneler kendi veriyor zaten ama riske atma. Ben hem evden götürdüm hem hastane verdi ne var ne yok içtim😂 Ertesi gün gazımı çıkardım çıktım hastaneden😂
Emineerd Didem9520 hiççç korkmayın salı günü sezeryan oldum asla korkulacak birsey yokk. Sadece ilk ayağa kalkma zor oluyor onun dışında hiçbir zorluk yaşamadım 🙏🏻 Hayırlı saglıklı doğumlar
Ga0312 kadriyEbe ayy hadi hayırlısı canım sağlıkla al kucağına. Herşeyini son kez kontrol et çantanı felan eksik olmasın
Duygu-Y Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻 Darısı bizlere bekleyenlere doğum sırasında hepimize dua et lütfen🤲🏻 Allah tüm bekleyenleri sağlıkla kolayca bebeğine kavuştursun 🌸