Sedasimsekk Detaylıda doktor bana bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi aranıza bu durumla karşılaşan varmı ne yaptınız şeker yüklemesi yaptırdınızmı???
esmirna16 Sedasimsekk Evet yaptırdım şeker çıkmadı ama diyet verdi doktorum. Suyun fazla olması da az olması gibi iyi değil. Siz önce bir şeker testinizi mutlaka yaptırın sonrasında doktorunuz sizi yönlendirecektir
Esraaelisa1 Sedasimsekk canım ben 34+2 de gittim en son bebeğimin kafası yukarda poposu aşağıda dedi doktor suyun fazla dönme ihtimali çok yüksek dedi şuan 35+4 deyiz haftaya salı gidicem kontrol var bakalım ne diyecek benimde su fazla
Sedasimsekk İnşallah iyi haberler alırsın ben daha 22. Haftadayım birde bebeğe giden sol taraftaki beslenme damarım yavaş çalışıyormuş aspirin verdi😔