Kızlar bebeğinizin kıyafetlerimi kaç derecede yıkadınız
Hulya- 30 derecede kısa ayarda yıkıcam o sekılde yazmıs coğu anne🌸
Hulya- 30° ☺
Hulya- makinemin bebek için ayarı var kendi otomatik olarak ayarlıyor ısıyı sıkmayı
Hulya- 30 derecede narin programında yıkıyorum 🤗 özellikle ilk aldıklarımı
30 derecede yıkanıyor diye biliyorum canim
30 derecede yıkadım hep. 30/40 derecede yikayabilirsiniz diye okudum bir cok yerde.
Hulya- 30° yıkadım🥰
Hulya- 40 derecede hassas ayarda yıkadım ☺️
30 derecede yıkadım 🙋🏼♀️
kendi ellerimle yıkadım hepsini teker teker derecesini bilmiyom soğuk la ılık arasıydı😂