2 gündür kalbim sıkışır gibi nefes alamama durumum var burnum tıkanıyor. Tat alamıyor yediklerimden canım da doğru düzgün birsey istemiyor. Aşırı halsizim. Ates en son sabah 37.4 dü ama sürekli devam eden bir ateşim yok. Kadin doğum doktorumu aradım dahiliyeye gidip kan testi vermemi istedi covid icin ondan şüphelendi. Sizlere sorum şu sizler nasıl geciriyordunuz bu tarz belirtiler var mıydı? Henüz gidip test yaptirmadim. Korkuyorum pozitif çıkarsa diye😔 pozitif çıkarsa tedavi uygulanıyor mu? Bebege bir zarari var mi?