Glfdn Merhaba güzel anne ve anne adayları önceden hamile ve doğurduktan sonra belli bir süre devlet süt veriyordu Hale'n bu uygulama varmı varsa kaçıncı ayda ve nereye başvuruluyor bilenler varmı?
Eylemea Glfdn evet veriyorlar.doğumdan sonra alıyormuşuz.sağlık ocağında kaydın varsa orda form imzalatıyorlar