oozgee ultrasonda bebeğiniz hareketli mi acaba. Çikolata yiyip gidiyorum, vişne suyu iciyorum. En fazla bir kere elini kaldırıyor 🤦🏼♀️ Detaylıya giderken başka ne yiyip içebilirim hareket etmesi icin
ikizminikler oozgee bende çikolatadır süttür hiç işe yaramıyor bebek ultrasonu görünce sırtını dönüp yatıyor ama detaylıda sıkıntj çıkmadı herşeyine bakabildi fazla kıpır kıpır olmasıda detaylıda sıkıntı oluyormuş net bakılmıyormış
oozgee Çikolata ve vişne meyve suyu hiç ise yaramıyor. İkidir öyle gidiyorum. Bir kere elini kaldırıyor 🤦🏼♀️
gamzelim2234 @oozgee bebeğin neyi yediğinde en çok kıpırdanmaya başlıyor bir gözlemle derim canım mesela ben ne zaman bal yesem bizimkisi coşuyor ama çikolata aynı etkiyi vermiyor detaylıya giderkende bal kaymak yemiştim baya kopuyordu içerde
oozgee gamzelim2234 suan pek bir kıpırdanma hissetmiyorum 17+6 yım. 4 haftaya kadar inşallah hissederim hareketlerini ona göre değişik seyler deneyeyim o zaman 🥰
Bebek-geliyor oozgee bazı bebeklerde aç karnına hareket ediyor. Bende çok su içip çikolata yiyip gidiyorum canı isterse gösteriyor kendini.
oozgee Bebek-geliyor ikili tarama zamanı aç gitmiştim. Sağa sola döndüm, öksürdüm zorla ölçtürdü o zaman da ense ölçüsünü 😄
gamzelim2234 @oozgee he tamam öyleyse canım hareketlerini net hissettikçe anlarsın zaten Allah sağlıcakla kucağımızada almayı nasip etsin inşallah 😍🥰