Kızım 8 aylıktı kucağımda bi öğrendim 2 aylık oğluşuma hamileymişim ben şok aralarında 15 ay war sezeryan ikiside zor oldu ama güzel oldu bence dikişlerim son ayda açıldı 36 haftalık doğdu paşam ama sorun olmadı korkma bence şimdi kızım 5 buçuk oğlum 4 buçuk we ben 2 aylık hamileyim bu çok zor iç kanamam war hep yatıyorum çocuklar annemde kalıyor 1 ay idare edicez artık