Haticekaya0 canım ben de çok yaşadım bunu ilk zamanlarımda ileri haftalarda da oldu. Çok çok yoğun değildi ama ara ara oluyordu. Öncelikle asla üzülüp stres yapma, ikinci olarak bol bol dinlen. Mümkünse yanına yardımcı olacak biri gelsin. Ayakta çok kalma. İğne çok etkili onu yaptırdıktan sonra kanama hemen kesiliyor. Progestanı da saatine dahi dikkat ederek al. Ben şu an anneme geldim. Doğuma kadar buradayım. Bol su içersen dinlemeni güzel yaparsan hiçbir şey olmaz Allahın izniyle🤲🏻 hiç korkma güzel anne 💕