2 gunluk taze anne olarak baslayalim hikayeme
40 haftada doktor kontrolumuz vardi gittik ve hic bi sekilde sancim ya da dogum belirtim yoktu doktorum 40 +3 yani salı günü sabah 9 da ac karna gel dogumu baslatalim dedi ve anlastik 40+2 de nişanım geldi ama sanci yoktu adet sancisi gibi hafif vardi doktorumu aradim sancin olursa oyle gel dedi o gunu de atlattik sali gunu sabah 9 da hastaneye gittik doktor kontrol etti 2 cm aciklik hafif sancilarin baslamis cok guzel destekleyelim yatisini yapalim dedi
Gelelim dogumhaneye girdim once serum yeri acildi ve lavman yapildi suni sanci verildi nst de kalp atislari yavasladi suni sancidan dolayi doktor sanciyi kesin dedi
Gezinmeye basladim yuruyus yaptim merdiven inip cikicaktim 2 basamak attim suyum geldi hemen haber verdim sonra tekrar bakti ebeler 2 cm aciklik dedi suyumu bosaltti agrilarini daha fazla hissedeceksin dedi o sirada rahimin acilmasi icin ilac verdiler sancilarim siklasmaya basladi ama cok yavas ilerledi saat 5 bucuk 6 gibi 7 cm olmustu ve cok acikmistim hemen bi tane tost yedim ve artik sancilarim 3 dk da geliyodu ve basi hâlâ kanala girmemisti nst ye bagladi ebe ve artik yuruyus yapmamami ve sol tarafima yatmami istedi bu ana kadar sancilarimi cok iyi karsiladim ama artik dayanamadim sonra ebe bakti aferim cok guzel 9 cm hadi dogum haneye dedi ama bebegimin bası hala kanalda degildi ebe napti bilmiyorum ama baya bi ugrasti ve ben o sirada bittim cok zordu ebe ikin diyo ben elin ordayken nasil ikinicam olmuyo kolaysa sen yap diye bagirmaya basladim 😂 her neyse bebegimin basini vakumla cekti ve artik basini cok iyi bi sekilde hissediyodum doktorum geldi aferim cok guzel kuveetlice ikin dedi ve kendimi hic bırakmadan morarasiya kadar ikindim ve basi cikti oyle bi rahatlama yok sonra tekrar ikindim ve oglum dogdu cok guzel bi andi dikislerim atildi ve ciktik dayanamiycagim kadar bi zorluk degildi sadece hep pozitif dusunmek gerekiyo