Güzel anneler tecrübenize sığınarak birşey sormak istiyorum şuan 34. Haftadayız bebegin kanala inme belirtileri neler? Kanala inince ne gibi değişimler oluyor ya da biz bunu anlayabilir miyiz? Vajinaya doğru çok baskı ve sancım var 2 gündür adet ağrısı gibi lütfen bilgilendirirseniz çok sevinirim ☺️🙏🏻