Brcn-mstf hiç merak etme canım ben ilk hamileliğimde abartmıyorum 4ay hiç bişe yiyemedim sadece salatalık ve armut yiyordum, bunun dışında herşey yediğim an çıkıyordu, hep oturup oturup ağlıyordum niye yiyemiyorum die ama bebeğimin gelişimi gayet iyiydi gayet sağlıklı doğdu, 17.haftada yavaş yavaş yemeye başlamıştım. Şimdi 2.ye hamileyim bu hamileliğim bra daha hafif geçiyor öncekine göre çok şükür