Ben 5 gün kala yaptım aşırı silik çıktı kıl gibiydi. 1 gün kala yaptım koyu ve net çıktı :)) en garanti ya regli günü ya 1 gün kala yap canım. Aklında soru işareti kalmıyor en azından :) 1 gün kala yapmakta kötü aslında çünkü kimyasal olma durumu da olabilir en iyisi 2 gün falan gecikince yapmak ama bizler çok sabırsızız 🤣