[silindi] Hanife61 Belis bazı kaynaklarda aşkın ilk meyvesi olarak geçiyor bazıları da bu anlamı taşımadığı söylüyor ama ben aşkın ilk meyvesi olarak kabul ediyorum 🙈🙈Bella Latince güzel demek canım 🌸🌸
Defneninannesi19 Hanife61 kızım var adı asel defne hamileyim şu anda kız olursa aden bilge yada aden duru erkek olursa emir Duha yada yiğit Duha 😌🤲hayırlısı
F2Fadime Oğlumuz olacak hayırlısıyla 🙏🏻 Mahir, Aras ve Ayaz arasından seçim yapamadım ama galiba Mahir olacak 😅
Boncukbeyinannesi Hanife61 bebeğim kız gibi gorunuyo şimdilik eşimle yıllar önce dusundugumuz isimlerimizin birleşimi olan Yaşam ismini koyacağız muhtemelen 🌸