luckymother Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim normalde adetim hep düzenlidir ama dün olmam gerekirken olmadım adet kimyasal gebelikten sonra böyle birşey yaşayan var mı yoksa yine gebelik mi vardır
Hsbtlc luckymother gebelik olabilir canım bende kimyasal gebelik geçirmiştim tekrar adet görmeden hamile kaldım çok şükür
Eslem61 luckymother bende şubat ayinda kimyasal gebelik yaşamiştim ve sonra ki ay hamile oldugumu ögrendim şuan 33 haftalığız 1😊
Tubidd Biraz sekmeye uğruyor ama düzene giriyor tekrardan.ben de kimyasal gebelikten sonra bir adet olup diğer ay gebe kalmıştım.
Birgul luckymother evet adet belirtileri yaşladım hamilelikle adet belirtileri benziyor zaten umarım sizde hamilesinizdr🤲🏻
luckymother Hsbtlc ay benim de öyle normal gebelik testi yaptım ama çıkmadı dün siz kaç gün geçince öğrendiniz