Bugun muayne oldum kızım hala kanala girmemiş, en fazla 10 gün bekleriz bol bol hareket dedi doktorum, olmadı en son ya suni sancı yada sezaryen seçeneğini oturur konuşuruz dedi😞 suni sancı çok zormuş, sezaryende sonrası kötü diyorlar böyle bi ikileme düşersek ne seçerim bilmiyorum, benek kanala girsin diye pilates yürüyüş herşeyi yapiyorum ansızın herşey değişirmi morale ihtiyacım vaarrr🙋🏾♀️