alaKabaGungor Kızlar 14 haftlaık hamıleyım kanamam başladı koyu kırmızı sıyah gibi az iöce de kan pıhtısı düştü neden oluyor başınıza gelen varmı doktoruma gıdecem korkuyorum😓😓
Aysehatun alaKabaGungor canım bekleme hemen bir doktora git inşallah bişey yoktur bakarlar hemen ihmal etme suan evde durmanın buraya yazmakla biz ne desek bilemeyiz doktor cevap verecektir dua et bol bol stres yapma canım sakin ol
Esrelf alaKabaGungor hastaneye git hemen bebeğine ve kanamanın durumuna baksınlar. Sonrasında İstirahat et, progesteron başlar doktorun düzenli kullan. Ağır kaldırma. İlişkiden kaçının. Geçmiş olsun.
GelMucizemol Canım benim doktora git ilk bir sakin ol korkma Allah yardımcın olsun bak 3 ayların içindeyiz dua et canım inşallah birşey olmamıştır. 🙁
alaKabaGungor Esrelf zaten illk baştan beri kullanıom progesteron hapi hersey yasaktı tüp bebek benim
Deletedmom05 alaKabaGungor benim de 9.hafta da oldu bi peçeteyi tamamen kirletecek kadar çoktu. Tırnak kadar da pıhtı gelmişti.
Dlktpl alaKabaGungor strese gırme cnm benım senepsızdı plasenta asadaymıs bıraz dr herseyden olabılır dedı 40 gundur raporluydum yenı ıse baslıcam ıgne ılac kullanırsn
Deletedmom05 alaKabaGungor canım ilk aylarda olmuştu 9. Hafta yerleşme kanaması imiş. Hastaneye giderken durmuştu kanama🙏😌 ama sizinki farklı olabilir ihmal etme umarım seninkife yerleşmedir. Düşük riski var mıydı
DilekAlkanat alaKabaGungor acil bir sekilde kadin doguma git ve kanaman oldugunu soyle bekletmeden hemen alip mudahale etsinler zaman kaybetme.
alaKabaGungor Deletedmom05 gittim cnm çok şükür hersey yolunda kanama kesildi zaten normal bazı gebelerde olabılıormuş çok şükür iyiyiz