Asoooo13 bügün adetin 14.günü doktora gittim 19 mm yumurta oldugunu söyledi fakat ben adetin 10.günü innovia testte pik görmüştüm acaba sorun nedir ? 19 mm iyimi ?
Arz1905 Asoooo13 tekrar ınnovıtaya devam ediyormusunuz peki merak ettim ben de kullanıyorum da çünkü daha erkenden mi gösteriyor pik acaba
Wonderwoman Asoooo13 aynen ilişkiye ara verme rahimde kalan canlı spermler ile hazır çatlamış yumurtayla karşılaşıyor buda şansı daha fazla arttırıyor
Asoooo13 afrasil acayip bi akıntm oldu eski piki gördüğüm zaman yani tam bi yumurtlama akintisiydi yapış yapışdi 2 kere olsa ama 19 olr mu yada diğer catlayan küçük mu kacladi
Asoooo13 Yani eski piki hem test hem akıntım aşırı derecese destekliyor bende şaşırdım doktor yumurta var diyince hani catladi diycek sanıyordum :)