Arkadaşlar benim ikinci hamileliğim ve görevimiz gereği yüksekovadayız ama doğumumu istanbulda yapacağım Sezaryen olacak doğumum 37. Haftada uçağa binen oldu mu? Rapor ile binildiğini biliyorum ama bir şekilde ayarlayıp raporda daha düşük göstermeyi düşünüyorum haftamı bu şekilde birşey yapıp seyahat eden oldu mu