Hanife61 Merhaba anneler. Sizde progestan 200mg fitil olarak kullanıyor musunuz? Herhangi bir etkisini gördünüz mü ?
Elifkzlcn Hanife61 Hayır 20. Haftamdayım en basından beri kullanıyorum 32yr kadarda kullanmaya devam edicem
_Mother_ Hanife61 100 mg kullanıyorum günde 3 defa ilk ağızdan alıyordum çok yan etkisi oldu 3 gündür vajinal alıyorum yan etkisi olmuyor
Busraveminisi1 Hanife61 ben fitil olarak kullanıyorum canım yaklaşık 10 gündür yan etkisi yok çok şükür sadece ilacın posası mıdır nedir fazlasını dışa atıyor akıntı gibi gece atıyorum sabaha akıyor
Gul-naz Merhaba ben kullanıyorum günde 3 kere yan etkisi yok ama geri akıyor haliyle o yüzden günlük ped kullanıyorum.
Hanife61 Gul-naz evet akıyor gerçekten bende ilk başta korkmuştum o akıntıdan su gibi bir akıntısı var
Esincelbak Evet bende kullanıyorum günde 2 defa ama araştırdım hıc yan etkisi yok ama gercı aktığından günlük kullanmadan dışarı çıkma derim
Gul-naz Mom653 bende o şekilde kullanıyorum 2şer tane atıyorum yani günde 6 tane almış oluyorum. Ne zamandır öyle kullanıyorsunuz ben yeni hamileyimde onun için sordum
Hanife61 _Mother_ bende 3 defa günde vajinadan alıyorum akıntı yapıyor ama dimi onu kullanmaya başladığımdan beti su gibi akıntım oluyor kokusuz ama çok az sizdede oluyor mu
Pelinadar Bende 15 gündür kullanıyorum akşam fitil olarak alıyorum haliyle gece tuvalet ihtiyacı oluyor dikkat ettiğim halde sabah bakıyorum akmış .Günlük ped kullansam bi sakıncası olmaz değilmi.Üç dört kere çamaşır değiştiriyorum .
Bebek-geliyor Hanife61 ağızdan alındığında yan etkisi oluyor ben gebelik başından beri sabah akşam vajinal kullanıyorum ilacın erimeyen kısımları beyaz kremsi akıntı gibi geri geldiği için günlük ped kullanıyorum o kadar.
Hanife61 Bebek-geliyor normal akıntınız oluyor mu peki su gibi daha 4+5 deyim ama arada su gibi kokusuz akıntım oluyor yok denilecek kadar az
Bebek-geliyor Hanife61 akıntı arada oluyor. İdrar yolunda enfeksiyon olabilir akıntı için doktorunuza danışın.