Arkadaslar geçen ay catlatma ignesinin 11. Günü test yaptığımda tüm testlerim negatif çıkmıştı silik bile olsa asla cizgi yoktu bu ay yine catlatma ignemin 11.günü sabah test yaptim productor early marka ve yine baska bi marka daha ikisi de pozitif cikti ama cok silik 2.cizgi belirdi gecen ay böyle silik bile olsa cikmadi kan verdim değerim 0.715 cıktı cok üzüldüm igne etkiside kalmamis neden pozitif cikti ki acaba diye dusunmeden edemiyorum igne etkisi olsa kandada beta fazla gorunmezmiydi bu saatten sonra kan degerim reglim gecince artabilir mi ayin 10 u 11 i gibi regl tarihim bunu yasayan oldu mu acaba