Hanife61 Merhaba güzel anneler. Haziranda doğum yapacaklar yani 4+ ve 5+ olanlar birbirimize biraz yardımcı olup neler yaşadığımızı anlatalım. Sohbet edelim istedim. 💜
endobeybi Hanife61 merhaba benim de 4+6 oluyor sanırım, doktorum yarın ultrason için çağırdı. Benimki tüp bebek 😌 nasıl hissediyosun kendini, belirti falan var mı? Benim kasıklarımda batma oluyo sadece. Beta değerin nasıl? 😊
Esoikra3 Hanife61 bnde.5+2 sürpriz bir gebelik oldu 11 aylik oğlumda var inşllah sağlıkla.ilerleriz.bu yolda hep.beraber
MehZey Hanife61 masaAllah Haziran anneleri de katıldı mi aramıza en son ben Ocak anneleri katılsın diye gün sayıyordum 🙈
Hanife61 endobeybi merhaba benimde 4+5 son adet tarihim 5 eylüldü. Sağ Kasık ağrım çok oluyor ve bazen zorluyor beni beta 341 çıktı senin ne kadar çıktı umarım sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız
endobeybi Hanife61 benim transferin 10.günü 415, 12.günü 1280 çıktı. Tekrar test yapmadık sonra. Bakalım yarın randevumuzda kese görebilecek miyiz 🙂
Ceylannn Merhabalar bende 6+4 günlük 11 aylık bebeğim var benimde. Aşırı bulantı kusma ve halsizlik var 😥 Sanırım kız bebek geliyor 😇
Prensannesii38 Hanife61 sagol canım vala beklenmedik bı hamılelık oldu bebegım cok kucuk yenı dogum yaptım sayılır kısmet boleymıs 🤦♀️