Mondlicht Arkadaşlar benim sorum kan sulandırıcı iğne kullandığı halde düşük ya da kürtaj yaşayıp daha sonra sağlıklı gebelik geçirenler var mı ?
Retina Mondlicht kan pıhtılaşması varsa iğne kullanmamışsa düşük olabilir.ama kan sulandırıcı kullanmak düşük sebei olmaz ki
Mondlicht AyeKantar evet haklısınız ben başına böyle bir şey gelen var mı diye merak ettim sadece çünkü doktorum bana bi sebep söylemedi maalesef Bende diğer vakalar varsa onları sorayım dedim
Mondlicht Retina maalesef söylemedi bana bir sebep ya. İkinizde sağlıklısınız herşey olabilir deyip durdu
Retina Mondlicht 3 düşüğe kadar araştırmıyorlar maalesef siz kan sulandırıcı kullanmanıza ramen mi düşük yaşadınız
Mondlicht Retina maalesef 4 kaybım var. 4. Bebeğimde de hem iğne hem aspirin kullandım ancak boş gebelik oldu bu seferde iğnenin dozu düşük gelmiş olabilir falan dedi ama oda kesin değil. Allahım hayırlısını nasip etsin artık 😌