Essraanil Kızlar merhaba dün de buna benzer biR başlık açmıştım ama malesef endişelerim bitmiyor.. kese göründükten sonra beta hcg si yavaş artan ve sağlıklı gebelik geçiren oldumu aranızda ? 4 gün önce 1152 idi beta hcg ve dün 2574 olmuş.. ama 2 gün önce kesemi görmüştüm.. baya endişeliyim böyle olab varmı aranızda ?
Eymirinannesi Essraanil kese göründükten sonra genelde beta bakılmaz. Sürekli artış olmaz zaten bir yerden sonra yavaşlar
Birgul Essraanil canım keseyi görmüşsün sıkıntı yoktur o zaman dikkat et kendine kalp atışını da sağlıkla duyarsın inşallah 🤲🏻
sehrengiz_8 Essraanil kimilerinin beta hcgsi 72 saatte bir iki katına çıkıyor kese gözüküp doktorda herhangi bir durumdan da şüphelenmedi ise korkmayın gerçekten bizlerin stres olması çok etkiliyor.
Mom653 Keseyi gorduysen sıra kalp atışında canım🌸 İnşallah bende sabah gidip kalp atışını dinlicez dua edin kızlar 🤲
elifgurzlu Kese göründükten sonda betanın önemi yok canım, bundan sonraki süreçte kalp atışı sonrada bebeği görmek olacak, hayırlı olsun sağlıkla gelsin inş 🙏🏼
Essraanil elifgurzlu çok teşekkür ederim canım inşallah sağlıkla duyarım böyle 2 katı göremeyince birwz endişelendim çok saol😊
Essraanil sehrengiz_8 çok şükür doktorum birşeyden şüphelenmedi evet ben de şimdi internetten araştırdım özellikle 1200 den sonra kese 72-96 saatte bir iki katına çıkıyormuş biraz rahatladım bunu görünce çok saolun Allah razı olsun😍
Birgul Essraanil duydum cok şükür 8+1im 7+5te duydum amin inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin🥰🤲🏻