Herkese mrblar. Bugün itibariyle 4+4 günlük gebeyim ama dün werdiğim kan tahlili sonucu 7636 çıkmış dış gebelikten korkuyorum 😔 ama inşAllah çoğul gebeliktir 😍 engin tecrübelerinizle cewap werebilir misiniz 🙄 acaba normal mi böyle yüksek çıkması başına gelen oldu mu ?