Fata2014 merhaba ben normalde özel takipliyim medipole gidiyorum bugğn burda dahiliye takibim vardı ordan da bebek nasıl diye merak ettiğim için randevu aldım doğumum özelde olacak nasipse. Zeynep kamile her geldiğimde asistan doktorlar oluyor adammakıllı bilgi alamıyorum bu sondu zaten daha da gelmem randevu aldıgınız doktorlar değil asistan doktorlar ilgileniyor bilginiz olsun