Bir oğlum var. 2.bebegi istedigim icin bu ay ilk kez korunmadım. Hemde yumurtlama gününe denk geldi 2 gün. Bir kac gun sonra kasık ve karın ağrıları. Hafif bel ağrısı başladı . Afedersiniz bide beyaz süt gibi bir akıntm var. Bu belirtiler oglumu öğrenmeden önce de oluyodu ama bilemedim şimdi. Belki cikar diye 9 gün önceden test yaptım delilik iste 😂 bisey çıkmadı. Bide sık idrara çıkma var.bunlarin hepsi bu ay başladı. Adetime 8 gün var sizce hamilemiyim