Bsraytkn Minegkhn92 benimde düşük tehlikem vardı 4ay bende yattım canım ondan önce bir düşük yaptım maalesef. Şeker yükleme yaptırmalısın bence çok önemli benim sınırda çıktığı için 24.haftadan beri uğraşıyorum bugün insüline başladım diyet yapmama rağmen düşmüyor insülin ve bebeğe ciddi anlamda çok zararlıymış
Hatice1207 Selcan1 Bizde 33+4 haftalık olduk ve 15 kilo aldım. Ben 38 kiloyla hamile kaldım, o yüzden aldığım kilo çok güzel durdu. Keşke kilom hep bu şekilde kalsa..😂🐣🤍
Ckafali Selcan1 8 kilo aldım ama bence boyum kısa 1.57 50 kiloyla hamile kalmıştım daha fazla ne kadar alabilirim ki 🙄
3evlat1anne Selcan1 64 ile başladım üç ayda 58 e düştüm bulantılardan dolayı sonra 82 oldum 🤭ebe rejim önerdi ama uygulayan kim ☹️
Bsraytkn Minegkhn92 yok canım bu gebelik şekeriymiş gebelik bitince şeker normale dönüyormuş.bu konuda hassas olmanı öneririm çünkü insan başına gelmeyince anlamıyor :(
Minegkhn92 Bsraytkn tamam canım ya bi kaç hemşire tanıdıpm var yaptrma dedi yaptraym sağlık ocağında o zaman kokrtm 🙈
Bsraytkn Minegkhn92 kesinlikle yaptır bende yaptırmayacaktım her kafadan ayrı ses olduğu için ama doktorum kesinlikle yaptırmamı söylemişti :)
AE1621 30 Hafta ve 11 kilo aldım, o da cok yemediğim halde 😅 hamile kalmadan önce 52 kiloydum, 1,68 cm boyum. Bu gidişle daha baya alırım herhalde