arkadaşlar merhabalar
malum hava değişikliği yüzünden grip oldum ve boğazım şişmiş. Ballı süt falan yapıyorum geçmesi için ama bir şey yutamıyorum hala geçmedi sizce nasıl geçer tahriş olmuş gibi hissediyorum hastaneye de gitmek istemiyorum coronavirus oldugu icin. zaten yeterince ilaç iciyorum bide grip ilacı falan içmek istemediğimden gitmiyorum aslında..
ne yapabilirim sadece ballı süt içiyorum çaresizce geçmesini bekliyorum😅