MerveKontakay Merhaba kızlar hastane çantamı hazırlamaya başlıycam bu hafta yalnız kıyafet kesesi arıyorum bebeğin çamaşırlarını ayrı koymak için nereden bulabilirim birde haziran sonu sıcak hava olucağı için kaç gecelik koymalıyım ? Pijama takımı koymalımıyım sezeryan gözüküyor 🤔
Haziranannesii MerveKontakay ben bulamadım istediğim gibi marketten ağzı kapatılan poşetler oluyor ya büyük boy onlardan aldım aldığım markanın üstünde böyle kalp şeklide vardı güzel durdu hemde daha uygun oldu
Xrem MerveKontakay yaa bende şimdi hazırlıyorum temmuzda olcak doğumum bebek ilk doğduğunda hemşireye verileceklere karar veremiyorum bi türlü siz ne koydunuz hemşire için. Polar battaniye falan?
Htcdmr Bende arıyordum buldum, çeyizci perdeci tarzı yerlerde oluyor. Havlu kesesi diye geçiyor sanırım ben öyle almıştım. İnternette de tül havlu kesesi yazınca çıkıyor baya seçenek.
Naciye89 Bende kilitli poşetlere koydum hastane çantası için degil de aldıgım takımları oyle ayırdım parçaları dağılmasın diye düzenli oldu kese bulamazsam bu sekilde hastane çantasına da koyarım diye düsünüyorum
MerveKontakay Kızlar instgram etiketlerine bebek kesesi yazdım birsürü seçenek çıktı bir bakın 😬 Özel falanda yapıyorlar ama ben daha çok düzen için kirlileri vs koymak için arıyorum teşekkürler önerilerinize 🙏🏻
Ahugozlu Bende manifaturacidan aldim 7-8 tane 1er liraya. Keselere koydum esyslari. Ustlerine etiket yapistirdik. Birer de Nazar boncuklu igne. Hem Kendi cantam Hem Bebisin oldukca duzenli oldu. Bebisin hemsireye verilecek keseyi en uste koydum hemsireye verilecek yazdik Ona da...
sedaskan Kizlar bu keselerin boyutlarini kacar cm olacak sekilde aldiniz? Internetten bakiyorum ama buyuklugune karar veremedim.
MerveKontakay Xrem polar battaniye çok kalın olur zaten çocuk temmuzda doğucak muslin ve biraz daha ince battaniye düşünüyorum