Umut_01 Deniz_deniz123 evet herkes öyle söylüyor tüm postlarda ama nedensiz içime kız doğuyor belkide kız istediğim içindir 13 yaşında bir oğlum var çünkü
Arzu1994 Tugce1803 banada bakarmısın cnm [url=https://hizliresim.com/tT8g48][img]https://i.hizliresim.com/tT8g48.jpg[/img][/url]