Pembe_li Anneler merhaba tarama testi için ultrasonda bakıldığında ense kalınlıklarınız kaç çıktı acaba bizim 1.13 çıktı normal değilmi
Minikmucizembenim Mlk84 Pembe_li 12+4te 1.8 çıktı ama doktorumuz burnu olusmus falan demedı o aklıma takıldı sıze dedı mı?
Nisanurunannesi3850 Benimki 11+2 de 0,8 cikti normal dedi ama anlamiyorum pek galiba sizinkide normal 3 mm den düsük olmasi gerekiyormus
Pembe_li Minikmucizembenim doktor kemik var demedi ama kan almak için beni gönderirken bi dosya verdi doldurup onda nazal kemik oluşumu var olarak işaretlemişti baktım
Smgyy Canım dünya standartlarına göre 3 sınır türkiyede 2.5 iyi cıkmış senin ki doktorun bişi dememiş korkulacak birşey yok sağlıkla evladına kavuştursun rabbim
yasemin333 Bana da dün bakıldı 11+3 ense kalınlığı 1 ölçtü burun kemiği de oluşmuş dedi kan verdim 10 gün sonra çıkacak.Bana normal ultrasondaki baktığımız şeyler dedi