Piremses Merhaba gebeliğimin 33. Haftasındayım. Hamilelikten önce 37 numara giyiyordum artık tüm ayakkabılarım çok rahatsız edince yeni ayakkabı aldım ve 40 numara oldu ayağıma. Bu kadar büyüyen var mı ayakları?
Epifenomen Piremses 37 numara ayaklarıma 40 numara terlik giyiyorum😄 ayakkabı asla olmuyor ödem kuzum o şişiyor damarlar genişliyor vs
ikizminikler Piremses bu ayak şişliği 30. Haftalardan sonramı oluyor inşallah bende olmaz zaten 39-40 giyiyordum artık kocamın ayakkabılarını mı giyerim naparım 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Piremses Epifenomen eski numarasına doğumdan bir müddet sonra döner mi? Ayak ucum tam değiyor yani 40 numaraya. Boydan da uzamış enden de şişik
Epifenomen Piremses valla bilemiyorum kuzum inşallah döner, büyük ablamın bir numara büyük kaldı küçük ablamın eski numarasına döndü. İnşallah bizim de döner😌
Piremses ikizminikler ben çalıştığım için gün boyu ayaklarım çok şişerdi 20 li haftalarımda da. Bi süre izne çıktım indi şişlikler. Sonra tekrar işe başlayınca aşırı şiş ve ağrı yapıyor
ikizminikler Piremses ben hamile olduğumu duyunca işi bıraktım 😂 evde yatışta olduğum için olmadı herhalde bende
hhb53 Piremses Benimde bir anda cok sismisti. Beyaz ekmegı hayatımdan çıkarttım makarna pılav cok tuketmıyorum. Bol su içiyorum. Birde cok tuzlu yememeye calısıyorum. İndi çok şükür sizde deneyin
sukayhanacar Piremses 34. haftaya girdim hala kendi ayakkabılarımı giyiyorum 36.5-37 ayağım büyümedi şükür benim ödeminiz fazla mı?
haziranin25i Piremses 37 giyiniyorum. 23 haftamı bitirmek üzereyim henüz böyle bir şikayetim olmadı 🤭
Burcuu3761 Piremses ödemden canım o benim hamilelikten sonra şişler indi ama 1 numara hala büyğk kaldı