limonluchescake senaadli of bende de 11. Haftada basladi. 3-4 gün sürerdi. Şimdi 13+4 üm biraz hafifledi ama yine de var.
Basak0503 senaadli çok zor benimde var migren. Ilık duş alıp karanlık odada yat. Ben öyle yapıyorum başımda bişey bağlıyorum geçmese de hafifliyor. İlaç ta içemiyoruz.
alininannesiiiii İlk zamanlar benimde çok ağrıyordu neredeyse hergün baş ağrım vardı migren falan yoktu bende ama yinede ağrıyordu ilerleyen haftalarda geçiyor 26. Haftadayız şuanda yok çok şükür