Betuldefnem Doktora geldim şimdi 2 cm açıklık olduğu 37+4 2 gündw bir burdasın dedi ve bir iğne yapılcakmış
Nesli-Emin Betuldefnem aynı durumdayım ama bekletiyor ve açılma dışında hiç belirti yok sanki ağrılarım bile kayboldu
Betuldefnem Ferzininannesi bende nstye girdim geri geldim su geldi 5 cm açıklık ile doğurdum 2 gün oldu o gün doğdu canım
Ferzininannesi Nesli-Emin bazen sancısız ağrısız olabiliyormuş, açılma varsa tedbirli olmakta fayda var
Nesli-Emin Ferzininannesi haftaya randevu verdi bu arada sıkıntı olursa acil gel dedi . Hayırlısı diyelim
Nesli-Emin Betuldefnem ay ne güzel gözün Aydın olsun sağlıcakla büyütürsün inşallah . Bide ben doğursam
Cemrenur Betuldefnem ya masallahhh😍 bende 37. Haftada dogurmayi çok istiyorum ya🙈😂 sağlıkla büyütün kuzunuzuu🐣