Maviii13 Gebelik dönemim birbirine çok yakın ilk doğumumdan 6 ay sonra hamile kaldım. 2. Doğumun erken olma ihtimali sizce var mı? Hep iki doğumun yakınlığını sebep göstererek haftasından erken doğar diyorlar böyle bir şey olabilir mi? Yaşayan var mı?