Mom55 Kızlar dünden beri sağ kasığımın orda bir batma var hareket ederken oluyor. Sanki apandistimin olduğu yer ama belirtisi filan yok kusma gibi. Orda hareket ederken bir şey kopmuş gibi. Eşim şu an burda değil doktora gitsem mi yaşayan var mı daha önce
Deletedmom95 Mom55 doktora gidin. Ben de normaldir diyip gitmedim ama artık yürüyemeyecek duruma gelmiştim. Apandisit ten şüphelenildi mr a girdim böbrek büyümesi olduğu anlaşıldı
Aysubaburhan Benimde olmustu bende dahiliyeye gittimm ama kendı doktorum da baktı bebek oraya yerlestiği için otururken yürürken a hareketlerde ağrı yapıyordu birde 1. Seviye böbrek büyümesi çıktı bence kendı doktoruna git bi ultrason çeksinler
Deletedmom95 Mom55 öncelikle tahlil yapılıyor sonucuna göre de mr a girmiştim. Zaten mr da da belli oluyor ne olduğu.
Deletedmom95 Mom55 yok daha değil. Böbreklerin belli bi boyuta ulaştıktan sonra stend takılıyor büyümesi engellenmek için ama daha raddeye gelmedik