Handevebade Halime2020- açıkçası 1,5 yıl sonra tekrar sezeryan olanların ağrısını bende merak ediyorum
Esila1716 Halime2020- ben 4.5 yıl sonra ikinci sezeryanımı olucam son 13 günüm kaldı 38.haftada alıcak
Zeynepahmett Halime2020- ben de Mart ayında ikinci sezaryen olacağım 30 ay arayla. İlki çok şükür iyi geçmişt. 2. İçin daha kolay olur diyen de oldu çok zor diyen de. Bence ameliyatı yapan doktorun tecrübesi ve bizim acı esigimize bağlı inşallah hepimizin rahat geçer
Elifinzeytini 2 sene sonra önümüzdeki ay olucam çok korkuyorum bakalım ☹️ ilk sezeryanım o kadar kolay ve güzel geçmiştiki inş. buda öyle olur
Mrvalp9218 2.5 sene sonra şubatta olucam bnde çok merak ediyorum nasıl olcak inşallah hepimiz kolayca iyilesiriz.
As_li09 Bende ilk sezeryanimi 6 yıl önce yapmıştım ikincide pazartesi günü olucam nasipse korku heyecan hepsi sardı bile 😊ikinci sezeryan lar nasl geçiyo acaba🤔