Eveett arkadaşlarr geldik zurnanın zırt dediği yere 36 haftalık bir hamişten herkese merhaba birkaç kez yazmıştım buraya su azalması konusunda 28 haftadan beri suyum az ve sıkı takiplerle bu haftaya kadar gelebildim ama bugünki kontrolümde doktorum artık suyun sınırın altına düştüğünü ve bebeğinde 1 hafta boyunca sadece 30 gr aldığını söyledi şuan bebeğim 2.630 kilo bebeği almamız lazım diyor doktorum riske girer daha fazla beklersek diyor yarın için notunu aldı sabah 7 de hastanede olcam biraz iyi şeyler duymaya ihtiyacım var herşey yolunda gider dimi bebeğim küvöze girermi 😔 kilosu çokmu az gerçekten çok stresliyim 🙄