Zeynepahmett Baybymucize anladım canım doktorun gerek görmemiş ne güzel. Ben ilk gebeligimde iki doz olmuştum bu sefer sağlık ocağı bir doz yeter dedi bana da. Çok kararsızım biraz daha bekleyeceğm
Baybymucize Zeynepahmett bebeğim çok zor oldu canım erken Doğum riskim var doktorum 26.haftaya gelsek diyor benm için herşey risk inşallah bebeklerimizi alırız sağlıkla
_mrv morusevenanne hayatını kaybeden yüzde 1 iken, erken doğum veya düşük yaşayanlar yüzde 60 falandır. Çoğu doktor da gerek yok iğneye zaten hastanemiz steril diyor