Elarabia canım bu şikayetle kasılmayla başladı her şeyim bebeğin karnımın sertleşmesini farkettim erkenden sancıyla hastaneye korkup gelmemle de önlendi, 26. haftamda hastaneye yatışım yapıldı bebeğin başı tamamen aşağıya inmiş rahimle birleşmiş nerdeyse gelmesem rahmi açarmış, böyle şeyleri lütfen hafife almayın, şu an 27. haftam ilkindeki tedavime rağmen şu an bir daha ilerlediği risk teşkil ettiği için artık doktor ciğer geliştirici kan vitamin takviyesi yaptırdı doğum olabilir diye, umarım bekleyebilir kızım bi kaç hafta daha, 3 gün daha doktor kontrolünde yatışım var hastanede🙏🏻