Esma-4242 biz de hep dalin ile tıkandık aslında. Arkadaşımın ablası doğum yaptı o da dalin kullanıyor bebeği yaşına değmiştir çoktan. Kuzenim dalin kullanıyor. Kardeşim şuan 11 yaşında annem ona da dalin kullandı. Ben bir zararını görmedim çok da güzel kokuyor. Mustela çevremde bir kişi kullanıyor , çok güzel olabilir tabi o da ama denildiği gibi pahalı baktım biraz önce. Sanırım bende dalin kullanacğım. Bebek bezi de molfix (1 paket) alarak başlayıp , uyum sağlamazsa sleppy ile devam etmeyi düşünüyorum 🤔