Zynp2406 Kızlar mrh.fundrn bu yana hastanede yatıyorum. tansıyonum 15 e cıkıyor 12 ye ınıyor. 28 haftada dogum olur diye cok korkuyorum. varmı başına gelen erken dogum olayı. hıper tansıyon hastasym normalde
A_Alparslan Zynp2406 tam o haftada ve 27 de yaşadım bilmiyom neden oldu… Olmaz doğum endişe etme kötü sinyaller yollama evrene geri dönüyor insana çünkü. İyi düşün hatta düşünme :) yine dr una git gideceksen ben acile gittim bir iki kes kontrol edildi sende git fenalaşinca gerçekten zor bir drum
Ela2020 Zynp2406 aynı şey arkadaşımın basına geldi 30 haftalık doğum yaptı bebeği 2 ay küvezde kaldı ama sonra yanına aldı iyi yani bebek sezeryenle sldılar hemen 17-18 e çıkıyordu hep tansiyon bebek beslenmemiş bu sebepten
Hguler92 Zynp2406 canımm aynı seyi ben 35 de başladım yaşamaya peki idrarına baltılar mı idrarda protein var mı dıye preaklamsi yanı gebelık zehırlenmesi olabılır mı?
Zynp2406 A_Alparslan yatışımı yaptılar dün canım.kontrole gelmiştım ayaklarımdan yürüyemez olmuştum tansıyon dan şişmiş agrı o yuzdenmış eve gondermedı. saat başı tansıyon bakıyorlar serum takıyorlar
Zynp2406 Ela2020 benım bebegım de karın bolgesı zayıf kalmış öyle dedı doktor onuda takıp edecez önemlı cunku dedı..
Zynp2406 Hguler92 baktılar proteın sızması var dedı cıkarmadı bugunde hastaneden takıp edıyorlar hepsınu
Bebek-geliyor Zynp2406 bekarlık zamanından bende de hipertansiyon var doktor alfamet verdi gebelikte günde 8 tane içen de oluyormuş. Ben progestan kullandığım için tansiyonumu düşürüyor o yüzden gerekmedikçe kullanmıyorum. Siz 24 saatlik idrar verdiniz mi idrar da protein çıktı mı ?