Güzel anneler merhaba. Uyumayan varmı acaba? Ben bu gece çok kötüyüm mide bulantım var, her yarım saatdem bit midem bulanıyor. 26+4 haftalık hamileyim ve karnımda sancım var. Bundan ilave ishalda oluyorum. Bide kalp atışım çok hızlı nefes almakda zorlanıyorum😔 sizce ne yapa bilirim? Yediğim bi şey dokunmuş ola bilirmi?